Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Heel knap hoe het licht en zijn schaduwen een plastic hoofd van een mannequin bijna menselijke allures geeft...
voor mij mag de onderkant eraf, zodat hoofd en hals overblijft en nog een mystieker beeld geeft
heel mooi belicht en uitgelicht proficiat
Heel mooi hoe het licht vorm geeft aan het hoofd van de mannequin!
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Heel knap hoe het licht en zijn schaduwen een plastic hoofd van een mannequin bijna menselijke allures geeft...
voor mij mag de onderkant eraf, zodat hoofd en hals overblijft en nog een mystieker beeld geeft
heel mooi belicht en uitgelicht proficiat
grt
Gerrit
Tof dat je meedenkt Gerrit, ik heb eens korter gecropt maar dat resultaat viel mij wat tegen, de compo ging eigenlijk verloren
Onderaan helemaal in zwart laten overgaan vond ik al iets beter maar ik ga toch bij het origineel blijven in dit geval
Aan iedereen: bedankt om te kijken en/of te reageren !
zalig beeld ,heel mooi belicht en die wimpers springen er helemaal uit , zelf zou ik toch overwegen om onderaan donker te maken alsof het hoofd bijna een zwevend effect heeft ,maar ik vind hem nu al super , ééntje voor morgen ???
zalig beeld ,heel mooi belicht en die wimpers springen er helemaal uit , zelf zou ik toch overwegen om onderaan donker te maken alsof het hoofd bijna een zwevend effect heeft ,maar ik vind hem nu al super , ééntje voor morgen ???
Dat zwevend maken was ook een ideetje dat ik had maar het is er om een of andere reden niet van gekomen ... doe ik nog wel eens
Comment