Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Street Art

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Street Art

    Een reeks grafitti tekeningen, mijn hoed af voor de kunstenaars.







    Groetjes Katrien
    Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

  • #2
    Re: Street Art

    Over de foto's geen oordeel. We weten ondertussen al iets meer over jou ; dat jij namelijk een hoed draagt, dank voor de spontane info
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

    Comment


    • #3
      Re: Street Art

      3 x goede opname al ligt de creativiteit in de beelden vooral bij de maker van die beelden.
      Wat opname betreft steken 1 en 3 er voor mij wat bovenuit doordat je bovenaan wat extra ruimte meepakte.
      Bij 2 zit er een onevenwicht in de belichting links-rechts maar dat kan "bijgeregeld" worden
      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

      Comment


      • #4
        Re: Street Art

        Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
        3 x goede opname al ligt de creativiteit in de beelden vooral bij de maker van die beelden.
        Wat opname betreft steken 1 en 3 er voor mij wat bovenuit doordat je bovenaan wat extra ruimte meepakte.
        Bij 2 zit er een onevenwicht in de belichting links-rechts maar dat kan "bijgeregeld" worden
        Ben ik volledig mee eens......wat betreft de beelden op zich, de grafitti spuiters mogen hier met alle eer lopen, knappe werken.
        Ze verdienen om vastgelegd te worden die prachtige kunstwerken. Ik ben normaal gezien tegen al die verftoestanden...maar op een gepaste locaties zo'n werken maken ....chapeau.

        Nu mij werk , de tweede bevindt zich onder een brug, en de lichtinval was nogal fel, ik heb de hooglichten al getemperd, maar ik moest anders te werk gegaan zijn denk ik, niet in één opname en blenden maar zoals jullie al weten, ik ben in feite gene grote buitenfotograaf

        @G.R. ikke een hoedje ....hmmm

        Bedankt beiden voor jullie reacties, leuk!
        Groetjes Katrien
        Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

        Comment


        • #5
          Re: Street Art

          Deze kunstwerken mooi in beeld gezet.
          De eerste krijgt mijn voorkeur omwille van de kleuren.
          groetjes, moniq (BD1321BE)

          A picture paints a thousand words

          Comment

          Working...
          X