Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
3 x goede opname al ligt de creativiteit in de beelden vooral bij de maker van die beelden.
Wat opname betreft steken 1 en 3 er voor mij wat bovenuit doordat je bovenaan wat extra ruimte meepakte.
Bij 2 zit er een onevenwicht in de belichting links-rechts maar dat kan "bijgeregeld" worden
3 x goede opname al ligt de creativiteit in de beelden vooral bij de maker van die beelden.
Wat opname betreft steken 1 en 3 er voor mij wat bovenuit doordat je bovenaan wat extra ruimte meepakte.
Bij 2 zit er een onevenwicht in de belichting links-rechts maar dat kan "bijgeregeld" worden
Ben ik volledig mee eens......wat betreft de beelden op zich, de grafitti spuiters mogen hier met alle eer lopen, knappe werken.
Ze verdienen om vastgelegd te worden die prachtige kunstwerken. Ik ben normaal gezien tegen al die verftoestanden...maar op een gepaste locaties zo'n werken maken ....chapeau.
Nu mij werk , de tweede bevindt zich onder een brug, en de lichtinval was nogal fel, ik heb de hooglichten al getemperd, maar ik moest anders te werk gegaan zijn denk ik, niet in één opname en blenden maar zoals jullie al weten, ik ben in feite gene grote buitenfotograaf
@G.R. ikke een hoedje ....hmmm
Bedankt beiden voor jullie reacties, leuk!
Groetjes Katrien Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham
Comment