Het zevende beeld verwijst naar gruwel en oorlogsmisdaad. De serie komt wat traag vooruit door hetzelfde rime van mijn gezondheid, het leeft en hoopt.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
WaanzinVII
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
-
-
Re: WaanzinVII
Wauw, dit is echt knap
Ik zou niet weten hoe eraan te beginnen.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dynax7d Bekijk berichtWauw, dit is echt knap
Ik zou niet weten hoe eraan te beginnen.
Dank allen voor de fijne reacties.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Het surrealisme wat er in sommige foto's bij verzonnen wordt, is er hier -zou ik zeggen- bewust ingebracht op een zeer goed bij de titel passende manier.
Ik meen een scene te zien waarbij de bodem uit elkaar spat en/ of iets van dit soort beelden verwant aan "Het einde van de wereld" door Dante.
In dit geval levert dat voor mij dus door je bewerkingen en inbreng wel een indrukwekkend beeld op!
Een kritische opmerking is dan wel dat de titel vele ladingen (en sferen) moet dekken, want als reeks begint je "Waanzin" veel kanten uit te waaieren.
Deze kan ik echter erg goed waarderen.
Groet,
Ruud
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yes sir Bekijk berichtHet surrealisme wat er in sommige foto's bij verzonnen wordt, is er hier -zou ik zeggen- bewust ingebracht op een zeer goed bij de titel passende manier.
Ik meen een scene te zien waarbij de bodem uit elkaar spat en/ of iets van dit soort beelden verwant aan "Het einde van de wereld" door Dante.
In dit geval levert dat voor mij dus door je bewerkingen en inbreng wel een indrukwekkend beeld op!
Een kritische opmerking is dan wel dat de titel vele ladingen (en sferen) moet dekken, want als reeks begint je "Waanzin" veel kanten uit te waaieren.
Deze kan ik echter erg goed waarderen.
Groet,
RuudKunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Echt goed RaymondVriendelijke groet, laGrange
http://lagrange.1x.com
"You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams
Comment
-
Comment