Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Wauw, dit is echt knap
Ik zou niet weten hoe eraan te beginnen.
Ook ik wist niet hoe er aan te beginnen maar langzaam kwam het scenario op gang vanuit de foto's die met de tijd al genomen had en de hedendaagse aanvulling. Het resultaat is zoekwerk en probeersels met veel geduld uitgewerkt.
Dank allen voor de fijne reacties.
Het surrealisme wat er in sommige foto's bij verzonnen wordt, is er hier -zou ik zeggen- bewust ingebracht op een zeer goed bij de titel passende manier.
Ik meen een scene te zien waarbij de bodem uit elkaar spat en/ of iets van dit soort beelden verwant aan "Het einde van de wereld" door Dante.
In dit geval levert dat voor mij dus door je bewerkingen en inbreng wel een indrukwekkend beeld op!
Een kritische opmerking is dan wel dat de titel vele ladingen (en sferen) moet dekken, want als reeks begint je "Waanzin" veel kanten uit te waaieren.
Deze kan ik echter erg goed waarderen.
Het surrealisme wat er in sommige foto's bij verzonnen wordt, is er hier -zou ik zeggen- bewust ingebracht op een zeer goed bij de titel passende manier.
Ik meen een scene te zien waarbij de bodem uit elkaar spat en/ of iets van dit soort beelden verwant aan "Het einde van de wereld" door Dante.
In dit geval levert dat voor mij dus door je bewerkingen en inbreng wel een indrukwekkend beeld op!
Een kritische opmerking is dan wel dat de titel vele ladingen (en sferen) moet dekken, want als reeks begint je "Waanzin" veel kanten uit te waaieren.
Deze kan ik echter erg goed waarderen.
Groet,
Ruud
Thanks Ruud, als kritiek kan ik je opmerking niet aanvaarden daar ieder een visie heeft op een 'beeld' en ik je omschrijving dus als positief in ontvangst neem. De serie is gebaseerd op "oorlog" en oorlog is volgens mijn opinie "waanzin" en hoe sommige landen en heersers het voor mekaar krijgen oorlogje te spelen is dubbele waanzin - uit oorlog komt uitsluitend miserie, moord en vernieling, in feite 'mensonwaardige kanten' maar dit laatste is weer een ander hoofdstuk.
Comment