Bedankt om te kijken
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
A Drop of Light
Collapse
X
-
-
Re: A Drop of Light
Sterk. Vooral de onregelmatigheden in de foto maken het voor mij. Zoals bijvoorbeeld het randje tussen het goud en zwart en de gouden vulling.
Mooi gemaakt!
-
Geen idee hoe je dit gedaan hebt , maar ik vind het zeker mooi.
Misschien tegendraads , maar ik vind de horizontale lijn juist een beetje strijden tegen de overige strakheid.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
-
Met het risico dat de volgende reacties gaan klinken als: "oh, is het dat maar?"
Dit is een foto van een 40 cm hoge glazen wandlamp tegen een donkere appelblauwzeegroene wand met lichtweerkaatsing op het lichte plafond.
Om maar te zeggen dat het makkelijker is om een foto te 'zien' dan om een te 'maken'.
Dank voor de fijne reacties.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 49er Bekijk berichtMet het risico dat de volgende reacties gaan klinken als: "oh, is het dat maar?"
Dit is een foto van een 40 cm hoge glazen wandlamp tegen een donkere appelblauwzeegroene wand met lichtweerkaatsing op het lichte plafond.
Om maar te zeggen dat het makkelijker is om een foto te 'zien' dan om een te 'maken'.
Dank voor de fijne reacties.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door 49er Bekijk berichtMet het risico dat de volgende reacties gaan klinken als: "oh, is het dat maar?"
Dank voor de fijne reacties.
Comment
-
-
Prima abstract, mooie compositie !Vriendelijke groet, laGrange
http://lagrange.1x.com
"You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams
Comment
Comment