Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Sterk. Vooral de onregelmatigheden in de foto maken het voor mij. Zoals bijvoorbeeld het randje tussen het goud en zwart en de gouden vulling.
Mooi gemaakt!
Geen idee hoe je dit gedaan hebt , maar ik vind het zeker mooi.
Misschien tegendraads , maar ik vind de horizontale lijn juist een beetje strijden tegen de overige strakheid.
Met het risico dat de volgende reacties gaan klinken als: "oh, is het dat maar?"
Dit is een foto van een 40 cm hoge glazen wandlamp tegen een donkere appelblauwzeegroene wand met lichtweerkaatsing op het lichte plafond.
Om maar te zeggen dat het makkelijker is om een foto te 'zien' dan om een te 'maken'.
Met het risico dat de volgende reacties gaan klinken als: "oh, is het dat maar?"
Dit is een foto van een 40 cm hoge glazen wandlamp tegen een donkere appelblauwzeegroene wand met lichtweerkaatsing op het lichte plafond.
Om maar te zeggen dat het makkelijker is om een foto te 'zien' dan om een te 'maken'.
Dank voor de fijne reacties.
Ik hou het voortaan bij 'zien', geen commentaar meer, laat staan 'maken'.
Dank voor de fijne reacties.
hoe je het doet en wat het is speelt helemaal geen rol ,het resultaat is wat telt
Comment