beetje gespeeld op het strand van Bray-Dunes
dank om te kijken
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
lost
Collapse
X
-
-
Re: lost
Het resultaat wordt wat gissen van wat te zien is. Is dit echt nodig ? Had graag iets duidelijk herkenbaars gezien hoe klein ook. Begrijp dus de doelstelling van deze foto niet hoe sfeerrijk hij ook moge zijn. Mijn opinie PatrickKunst is genieten - genieten is een kunst !
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtHet resultaat wordt wat gissen van wat te zien is. Is dit echt nodig ? Had graag iets duidelijk herkenbaars gezien hoe klein ook. Begrijp dus de doelstelling van deze foto niet hoe sfeerrijk hij ook moge zijn. Mijn opinie Patrick
Comment
-
Heeft zeker wat surrealistisch, verschijning van een spookschip!BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment
-
De kleuren van lucht en water zouden een mooi abstractje geweest zijn.
Nu is het precies een donkere vlek midden in beeld.
Mss iets meer prijsgeven van het onderwerp.
groetjes
moniqgroetjes, moniq (BD1321BE)
A picture paints a thousand words
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door moniq Bekijk berichtDe kleuren van lucht en water zouden een mooi abstractje geweest zijn.
Nu is het precies een donkere vlek midden in beeld.
Mss iets meer prijsgeven van het onderwerp.
groetjes
moniq
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtMiss is het omdat ik deze zelf heb gefotografeerd dat het voor mij zelfsprekend is, maar dit is gewoon het wrak in Bray DunesKunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtIk begrijp de 'vanzelfsprekendheid' Patrick, daar hebben we allemaal mee te kampen. Het is mijn gevoelen dat ik laat spreken, doe ik steeds oprecht van wie de foto ook moge zijn, hier ben ik op zoek achter de doelstelling van de foto en het is noch vis noch vlees vandaar mijn 'gestoorde' opmerking. Het wrak had ik wel herkend. Blijven proberen zeker ?
Comment
-
Schitterende abstractie!!Vriendelijke groet, laGrange
http://lagrange.1x.com
"You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams
Comment
-
Comment