Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Het resultaat wordt wat gissen van wat te zien is. Is dit echt nodig ? Had graag iets duidelijk herkenbaars gezien hoe klein ook. Begrijp dus de doelstelling van deze foto niet hoe sfeerrijk hij ook moge zijn. Mijn opinie Patrick
Het resultaat wordt wat gissen van wat te zien is. Is dit echt nodig ? Had graag iets duidelijk herkenbaars gezien hoe klein ook. Begrijp dus de doelstelling van deze foto niet hoe sfeerrijk hij ook moge zijn. Mijn opinie Patrick
Miss is het omdat ik deze zelf heb gefotografeerd dat het voor mij zelfsprekend is, maar dit is gewoon het wrak in Bray Dunes 😊
Heeft zeker wat surrealistisch, verschijning van een spookschip!
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
De kleuren van lucht en water zouden een mooi abstractje geweest zijn.
Nu is het precies een donkere vlek midden in beeld.
Mss iets meer prijsgeven van het onderwerp.
De kleuren van lucht en water zouden een mooi abstractje geweest zijn.
Nu is het precies een donkere vlek midden in beeld.
Mss iets meer prijsgeven van het onderwerp.
groetjes
moniq
Ja ik begin te begrijpen wat jullie bedoelen, beetje zoals een vogel in beweging vastgelegd maar toch het kopje scherp [emoji6]
Miss is het omdat ik deze zelf heb gefotografeerd dat het voor mij zelfsprekend is, maar dit is gewoon het wrak in Bray Dunes
Ik begrijp de 'vanzelfsprekendheid' Patrick, daar hebben we allemaal mee te kampen. Het is mijn gevoelen dat ik laat spreken, doe ik steeds oprecht van wie de foto ook moge zijn, hier ben ik op zoek achter de doelstelling van de foto en het is noch vis noch vlees vandaar mijn 'gestoorde' opmerking. Het wrak had ik wel herkend. Blijven proberen zeker ?
Ik begrijp de 'vanzelfsprekendheid' Patrick, daar hebben we allemaal mee te kampen. Het is mijn gevoelen dat ik laat spreken, doe ik steeds oprecht van wie de foto ook moge zijn, hier ben ik op zoek achter de doelstelling van de foto en het is noch vis noch vlees vandaar mijn 'gestoorde' opmerking. Het wrak had ik wel herkend. Blijven proberen zeker ?
Tuurlijk opgeven staat niet in mijn woordenboek [emoji39] ,al ondervindt ik dat je voor abstract een apart oog moet hebben 😉
Comment