En nog maar eens een high speed foto. Dit keer van een ballon gevuld met water.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
High speed fotografie - 6
Collapse
X
-
High speed fotografie - 6
www.wolves-fotografie.nl en www.komfotograferen.nl
Voor al uw foto-opdrachten, fotografie workshops en privé-lessen fotografie en/of fotobewerking. -
-
Re: High speed fotografie - 6
Het is ook gewoon zo leuk om te doen hè! Heb je een website met jouw werk? Ik heb hier al wel wat van je high speed foto's gezien, maar ik ben heel benieuwd naar de rest!www.wolves-fotografie.nl en www.komfotograferen.nl
Voor al uw foto-opdrachten, fotografie workshops en privé-lessen fotografie en/of fotobewerking.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wolves fotografie Bekijk berichtHeb je een website met jouw werk?
Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Comment
-
-
Sorry voor de late reactie, maar ben wat druk geweest de laatste tijd. ;-)
Iedereen wederom bedankt voor de leuke reacties!!
Oorspronkelijk geplaatst door gilclaes Bekijk berichtAltijd verrassend om achteraf te zien welk effect dit heeft gehad. Zal wel leuk zijn...
Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk berichtHeel mooi deze, ik droom van een ruimte waar ik zo'n experimenten kan gaan voeren (niet dat ze daarom gaan lukken ;-) ).www.wolves-fotografie.nl en www.komfotograferen.nl
Voor al uw foto-opdrachten, fotografie workshops en privé-lessen fotografie en/of fotobewerking.
Comment
Comment