Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Het is ook gewoon zo leuk om te doen hè! Heb je een website met jouw werk? Ik heb hier al wel wat van je high speed foto's gezien, maar ik ben heel benieuwd naar de rest!
Altijd verrassend om achteraf te zien welk effect dit heeft gehad. Zal wel leuk zijn...
Klopt!! Soms denk je redelijk dat je weet wat je te zien gaat krijgen en dan pakt het toch weer net anders uit (bijvoorbeeld omdat de ballon net wat anders gevuld is dan de keer ervoor). Dat maakt dat het niet snel verveeld. :-)
Heel mooi deze, ik droom van een ruimte waar ik zo'n experimenten kan gaan voeren (niet dat ze daarom gaan lukken ;-) ).
Ik huur speciaal een ruimte om mijn highspeed workshops te geven. Bij mijn vorige fotostudio had ik wel een ruimte waar ik het veilig kon doen, maar bij mijn huidige studio is dat niet mogelijk. Vandaar het huren. ;-)
Comment