Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Mooi die oplichtende randjes trekken de aandacht in dit beeld, knap!
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Soms moet een mens toch eens scoren hé, ik ga er ne goeie op drinken en zal nog een paaltje meer in de grond kloppen. Bedankt allemaal die het goed vinden !
Soms moet een mens toch eens scoren hé, ik ga er ne goeie op drinken en zal nog een paaltje meer in de grond kloppen. Bedankt allemaal die het goed vinden !
Niet te veel drinken hé Raymond.
Laat je stemming vooral niet afhangen van wat er over je foto's geschreven (of niet geschreven) wordt. Het is natuurlijk plezant, een mooie beoordeling.
Bekijk ze later nog eens en oordeel zelf.
Ik heb er zo een paar in de HoF staan die ik nu niet eens meer zou tonen.
Niet te veel drinken hé Raymond.
Laat je stemming vooral niet afhangen van wat er over je foto's geschreven (of niet geschreven) wordt. Het is natuurlijk plezant, een mooie beoordeling.
Bekijk ze later nog eens en oordeel zelf.
Ik heb er zo een paar in de HoF staan die ik nu niet eens meer zou tonen.
Ik drink steeds met "mate" en weet best waar je opmerking op slaat, zeker na meer dan 50 jaar fotografie.
In de HoF kan ik je heel goed volgen, heb ook en allang mijn bedenkingen maar voor de lieve vrede ga ik er verder niet op ingaan
En Frakske, het paaltje is al begonnen alleen ik moet nog volgen
Comment