Alvast bedankt voor je kijken en reactie.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Boeket van puntpalen
Collapse
X
-
-
Re: Boeket van puntpalen
Idd knap, blijf je toch langer naar kijken.
mvg,
Luc"I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)
Comment
-
Comment
-
Knap die low key, mooie bewerking!Vriendelijke groet, laGrange
http://lagrange.1x.com
"You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams
Comment
-
-
Mooi die oplichtende randjes trekken de aandacht in dit beeld, knap!BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtSoms moet een mens toch eens scoren hé, ik ga er ne goeie op drinken en zal nog een paaltje meer in de grond kloppen. Bedankt allemaal die het goed vinden !
Laat je stemming vooral niet afhangen van wat er over je foto's geschreven (of niet geschreven) wordt. Het is natuurlijk plezant, een mooie beoordeling.
Bekijk ze later nog eens en oordeel zelf.
Ik heb er zo een paar in de HoF staan die ik nu niet eens meer zou tonen.Vriendelijke groet, laGrange
http://lagrange.1x.com
"You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtSoms moet een mens toch eens scoren hé, ik ga er ne goeie op drinken en zal nog een paaltje meer in de grond kloppen. Bedankt allemaal die het goed vinden !bedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lagrange Bekijk berichtNiet te veel drinken hé Raymond.
Laat je stemming vooral niet afhangen van wat er over je foto's geschreven (of niet geschreven) wordt. Het is natuurlijk plezant, een mooie beoordeling.
Bekijk ze later nog eens en oordeel zelf.
Ik heb er zo een paar in de HoF staan die ik nu niet eens meer zou tonen.
In de HoF kan ik je heel goed volgen, heb ook en allang mijn bedenkingen maar voor de lieve vrede ga ik er verder niet op ingaan
En Frakske, het paaltje is al begonnen alleen ik moet nog volgenKunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
Comment