Update n.a.v. comment Frakske:
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Abstractje
Collapse
X
-
-
Re: Abstractje
au...mijn ogen.
niet mijn ding hoor.
hoe langer ik er naar kijk, hoe meer alles gaat draaien,
als dat de bedoeling is....geslaagd.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtAlleen het rechter gedeelte (vierkant) kijkt mij een stuk prettiger
Voor mij kijkt de update in ieder geval niet beter. Ik verkies het origineel...
Ik vraag me af waarom de foto voor jullie niet werkt. Zijn de kleuren te fel? Is de compositie niet goed?, Is de foto te druk?,...
Graag jullie mening...
Comment
-
-
Ik zal tegendraads zijn en zeggen dat ik de originele beter vind.vriendelijke groeten, Helen
Updated WWW.HELENICA.NL
---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----
Comment
-
Ook voor mij de originele! Knappe kleuren, mag wel eens zo fel vind ik!Touch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.com
Comment
-
Blij dat er toch een aantal mensen dit abstractje kunnen appreciëren...
@ K-T: dit is puur een foto. Er is zelfs geen PS aan te pas gekomen (behalve voor m'n handtekening).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nelita Bekijk berichtBlij dat er toch een aantal mensen dit abstractje kunnen appreciëren...
@ K-T: dit is puur een foto. Er is zelfs geen PS aan te pas gekomen (behalve voor m'n handtekening).Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nelita Bekijk berichtBlij dat er toch een aantal mensen dit abstractje kunnen appreciëren...
@ K-T: dit is puur een foto. Er is zelfs geen PS aan te pas gekomen (behalve voor m'n handtekening).Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtMaar wat is het dan ? Men vroeg naar de "making off.." en dat kan een belangrijke info zijn ! Voor mij althans geslaagd als design, beiden kunnen alhoewel de uitsnit het beter zal doen aan de wand Nelita.
Ik denk er effectief wel aan om hem aan de wand te hangen, maar ik zal toch bij m'n eerste versie blijven... Zelf vind ik de update niet zo geslaagd...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nelita Bekijk berichtG.R., ik had al een PB gestuurd naar K-T i.v.m. de making of, maar als er nog geďnteresseerden zijn, dan herhaal ik het hier nog eens. Het gaat om kerstlichtjes die out of focus gefotografeerd werden met een telelens (ong. 190 mm, dacht ik).
Ik denk er effectief wel aan om hem aan de wand te hangen, maar ik zal toch bij m'n eerste versie blijven... Zelf vind ik de update niet zo geslaagd...Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
Comment