Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Alleen het rechter gedeelte (vierkant) kijkt mij een stuk prettiger
Bedankt voor jullie comments. Ik heb een update geplaatst. Is dat wat je bedoelt, Frakske?
Voor mij kijkt de update in ieder geval niet beter. Ik verkies het origineel...
Ik vraag me af waarom de foto voor jullie niet werkt. Zijn de kleuren te fel? Is de compositie niet goed?, Is de foto te druk?,...
Graag jullie mening...
Blij dat er toch een aantal mensen dit abstractje kunnen appreciëren...
@ K-T: dit is puur een foto. Er is zelfs geen PS aan te pas gekomen (behalve voor m'n handtekening).
Maar wat is het dan ? Men vroeg naar de "making off.." en dat kan een belangrijke info zijn ! Voor mij althans geslaagd als design, beiden kunnen alhoewel de uitsnit het beter zal doen aan de wand Nelita.
Blij dat er toch een aantal mensen dit abstractje kunnen appreciëren...
@ K-T: dit is puur een foto. Er is zelfs geen PS aan te pas gekomen (behalve voor m'n handtekening).
Maar wat is het dan ? Men vroeg naar de "making off.." en dat kan een belangrijke info zijn ! Voor mij althans geslaagd als design, beiden kunnen alhoewel de uitsnit het beter zal doen aan de wand Nelita.
G.R., ik had al een PB gestuurd naar K-T i.v.m. de making of, maar als er nog geďnteresseerden zijn, dan herhaal ik het hier nog eens. Het gaat om kerstlichtjes die out of focus gefotografeerd werden met een telelens (ong. 190 mm, dacht ik).
Ik denk er effectief wel aan om hem aan de wand te hangen, maar ik zal toch bij m'n eerste versie blijven... Zelf vind ik de update niet zo geslaagd...
G.R., ik had al een PB gestuurd naar K-T i.v.m. de making of, maar als er nog geďnteresseerden zijn, dan herhaal ik het hier nog eens. Het gaat om kerstlichtjes die out of focus gefotografeerd werden met een telelens (ong. 190 mm, dacht ik).
Ik denk er effectief wel aan om hem aan de wand te hangen, maar ik zal toch bij m'n eerste versie blijven... Zelf vind ik de update niet zo geslaagd...
Nu hebben we het met z'n allen gelezen en dank daarvoor. Jou keuze is altijd de beste Nelita, dat geldt zo voor ieder auteur. Nog een dol eindejaar.
Comment