Laat maar horen....
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
La main courante
Collapse
X
-
-
-
Re: La main courante
Toen ik je titel zag dacht ik : hé ik ga hier een beeldje uit een grot zien. (zie je hier nooit hé)
Maar verrassend is je foto wel!
Eindeloos...Touch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.com
-
Mooi ...met heel veel diepte!
Kan het zijn dat de horizon wat naar li helt of is het gezichtsbedrog?
Gr Pascale
Comment
-
mijn eerste reactie....croppen.
maar laat toch maar zo.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
knap je wordt echt de diepte in getrokken
Comment
-
die tunnel is zot gefotografeerd en mijn inziens bijlange niet zo interessant,
maar je bent er wel in geslaagd hem op een heel ongewone manier te brengen,
ik hou er erg van dat de foto zo gestyleerd is, in deze context zéér goed
ik vind hem absoluut geslaagd (zeker niets aan veranderen).
Comment
-
-
Bedankt voor de reacties alvast!
Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk berichtMooi ...met heel veel diepte!
Kan het zijn dat de horizon wat naar li helt of is het gezichtsbedrog?
Gr Pascale
Oorspronkelijk geplaatst door Schroniskogórskie Bekijk berichtdie tunnel is zot gefotografeerd en mijn inziens bijlange niet zo interessant,
maar je bent er wel in geslaagd hem op een heel ongewone manier te brengen,
ik hou er erg van dat de foto zo gestyleerd is, in deze context zéér goed
ik vind hem absoluut geslaagd (zeker niets aan veranderen).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cytochrome Bekijk berichtMisschien ter info: dit is een metro tunnel in Parijs
ik dacht dat het een zicht was op de roltrappen in de st Annatunnel, maar die zijn helemaal zo mooi niet, de lampen zijn er anders en er hangen storende kadertjes. Dit verklaart voor mij waarom deze foto zoveel beter is ! Ik vind hem heel mooi en als ik dat zeg van een symmetrische foto dan is dat wel uitzonderlijk
de keuze om hem als abstract te catalogeren vind ik zeer doordacht en goed, het bewijst dat je inderdaad de essentie van de foto ziet. chique.Last edited by Schroniskogórskie; 26 februari 2013, 18:19.
Comment
-
-
Hele strakke plaat Mathias..super
Ga volgende maand naar Lissabon, en de metrostations zijn daar schijnbaar ook erg fotogeniek, dit is dus een foto die me heel erg inspireert.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Nogmaals bedankt voor de fijne reacties!
Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk berichtGa volgende maand naar Lissabon, en de metrostations zijn daar schijnbaar ook erg fotogeniek, dit is dus een foto die me heel erg inspireert.Last edited by Cytochrome; 28 februari 2013, 16:39.
Comment
Comment