Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
die tunnel is zot gefotografeerd en mijn inziens bijlange niet zo interessant,
maar je bent er wel in geslaagd hem op een heel ongewone manier te brengen,
ik hou er erg van dat de foto zo gestyleerd is, in deze context zéér goed
ik vind hem absoluut geslaagd (zeker niets aan veranderen).
Mooi ...met heel veel diepte!
Kan het zijn dat de horizon wat naar li helt of is het gezichtsbedrog?
Gr Pascale
net nog even gecheckt en hij lijkt recht te staan, maar ik vermoed dat het idd een beetje gezichtsbedrog is. Ik vermoed dat het mss komt omdat ik mss mijn camera niet 100% evenwijdig aan de roltrap heb gehouden (ik bedoel niet 100% evenwijdig aan de bewegingsrichting van de trap).
Oorspronkelijk geplaatst door SchroniskogórskieBekijk bericht
die tunnel is zot gefotografeerd en mijn inziens bijlange niet zo interessant,
maar je bent er wel in geslaagd hem op een heel ongewone manier te brengen,
ik hou er erg van dat de foto zo gestyleerd is, in deze context zéér goed
ik vind hem absoluut geslaagd (zeker niets aan veranderen).
Bedankt! Misschien ter info: dit is een metro tunnel in Parijs (vandaar de franstalige titel). Ik weet wel eigenlijk niet meer welk metrostation (we hebben er zoveel gedaan )...
Misschien ter info: dit is een metro tunnel in Parijs
Ooooh, nu zie ik het, ik heb echt wel niet goed opgelet !
ik dacht dat het een zicht was op de roltrappen in de st Annatunnel, maar die zijn helemaal zo mooi niet, de lampen zijn er anders en er hangen storende kadertjes. Dit verklaart voor mij waarom deze foto zoveel beter is ! Ik vind hem heel mooi en als ik dat zeg van een symmetrische foto dan is dat wel uitzonderlijk
de keuze om hem als abstract te catalogeren vind ik zeer doordacht en goed, het bewijst dat je inderdaad de essentie van de foto ziet. chique.
Hele strakke plaat Mathias..super
Ga volgende maand naar Lissabon, en de metrostations zijn daar schijnbaar ook erg fotogeniek, dit is dus een foto die me heel erg inspireert.
Ga volgende maand naar Lissabon, en de metrostations zijn daar schijnbaar ook erg fotogeniek, dit is dus een foto die me heel erg inspireert.
't is al lang geleden dat ik in Lissabon geweest ben...en moet eerlijk zeggen dat ik niet meer weet hoe die metrostations er uit zien. Maar metrostations vind ik altijd wel fotogeniek, dus dat komt wel in orde
Last edited by Cytochrome; 28 februari 2013, 16:39.
Comment