Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
De grote meerderheid hoeft ook niet. Ik vind het leuk om al die evenwichten in evenwicht
te houden en te genieten van al dat mindere dat eigenlijk meer is.
De grote meerderheid hoeft ook niet. Ik vind het leuk om al die evenwichten in evenwicht
te houden en te genieten van al dat mindere dat eigenlijk meer is.
In antwoord op jou opmerking kan ik in deze quote meegaan. Ik beoefen deze discipline ook en waardeer deze tenvolle. Je opname is prima, evenwichtig en sterk in compositie.
Mooi gezien en gedaan. Als stukje grafiek geslaagd. Het kaderke komt wel vd antiekmarkt v Tongeren en is niet passend. Verven !
gr,
Medussa,
Bedankt voor de leuke reactie.
ivm het kaderke van den antiekmarkt:
Ik heb hier gekozen voor een sobere kader met fijn zwart lijntje met witte kader omdat het bleke gedeelte anders in de achtergrond zou verlopen. Een brede zwarte kader zou dan weer te druk wegen op de rechterkant van het beeld. En 'Verven !' snap ik niet helemaal. Bedoel je een grijze, flou, beige of kleurige kader?
Knappe foto en zo'n stijl van fotografie kan ik zeker waarderen. Het zien van dergelijke dingen is al een kunst op zich. Het in een mooi compo plaatsen ook. Hier is dat zeker gelukt. Groetjes Johan
Medussa,
Bedankt voor de leuke reactie.
ivm het kaderke van den antiekmarkt:
Ik heb hier gekozen voor een sobere kader met fijn zwart lijntje met witte kader omdat het bleke gedeelte anders in de achtergrond zou verlopen. Een brede zwarte kader zou dan weer te druk wegen op de rechterkant van het beeld. En 'Verven !' snap ik niet helemaal. Bedoel je een grijze, flou, beige of kleurige kader?
Ik volg uw redenering ivm witte kader. Toch was er iets wat bij het eerste bekijken vd mooie foto stoorde. Mss de grootte v kader ? En inderdaad, als ik schrijf "verven", zou ik begod niet echt weten in welke kleur.Dat krijg je als je bewust zeer snel en spontaan kritiek geeft op afbeeldingen. IK trek mijn woorden dus gedeeltelijk terug Blijft een mooie en doordachte compo
Comment