een betonnen pilaar en wat schaduwen in een grafische compo gezet.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
grafische compositie
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: grafische compositie
Zo los van elkaar, maar toch in verbinding
Ik vind deze wel leukMijn YouTube kanaal || Fotografische uitstapjes in België? Een overzicht per provincie vind je hier.
-
@ Palac, Moniq en G-rar: bedankt voor de leuke reacties (ik weet dat dit soort fotografie niet door de grote meerderheid wordt gedragen)Groeten, Benny (Sint-Truiden) - mijn oude BLOG en mijn Nieuwe Blog
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk berichtDe grote meerderheid hoeft ook niet. Ik vind het leuk om al die evenwichten in evenwicht
te houden en te genieten van al dat mindere dat eigenlijk meer is.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Mooi gezien en gedaan. Als stukje grafiek geslaagd. Het kaderke komt wel vd antiekmarkt v Tongeren en is niet passend. Verven !
gr,
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Medussa Bekijk berichtMooi gezien en gedaan. Als stukje grafiek geslaagd. Het kaderke komt wel vd antiekmarkt v Tongeren en is niet passend. Verven !
gr,
Bedankt voor de leuke reactie.
ivm het kaderke van den antiekmarkt:
Ik heb hier gekozen voor een sobere kader met fijn zwart lijntje met witte kader omdat het bleke gedeelte anders in de achtergrond zou verlopen. Een brede zwarte kader zou dan weer te druk wegen op de rechterkant van het beeld. En 'Verven !' snap ik niet helemaal. Bedoel je een grijze, flou, beige of kleurige kader?Groeten, Benny (Sint-Truiden) - mijn oude BLOG en mijn Nieuwe Blog
Comment
-
-
-
Knappe foto en zo'n stijl van fotografie kan ik zeker waarderen. Het zien van dergelijke dingen is al een kunst op zich. Het in een mooi compo plaatsen ook. Hier is dat zeker gelukt. Groetjes Johan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BPVST Bekijk berichtMedussa,
Bedankt voor de leuke reactie.
ivm het kaderke van den antiekmarkt:
Ik heb hier gekozen voor een sobere kader met fijn zwart lijntje met witte kader omdat het bleke gedeelte anders in de achtergrond zou verlopen. Een brede zwarte kader zou dan weer te druk wegen op de rechterkant van het beeld. En 'Verven !' snap ik niet helemaal. Bedoel je een grijze, flou, beige of kleurige kader?
gr,
Comment
Comment