Moet ik zijn dat dit onbewerkt is ?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Natural patterns
Collapse
X
-
-
Re: Natural patterns
Heel knap hoor dat lijnenspel, mooi kleuren ook.
Helemaal niet zijn omdat het niet bewerkt is, een goede foto heeft immers geen of weinig bewerking nodig.
Bedenkt dat een bewerking iets moet toevoegen aan de foto
Graag een eerlijke mening.
-
Heel mooi patroon, goed gezien en weerom mooi in beeld gebracht! Jammer van die vorst-breuk die naar rechtsboven loopt en de paralelle lijnen wat verstoort. Mocht je toch nog gaan bewerken...
Comment
-
dat heb je weer eens heel goed gezien
mooi hoe die ijssterren in de grond staan
lijkt wel een bladrank uit een of ander middeleeuws boekGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
-
-
Hoe heb je het weer gezien ! Heel mooi die lijnen en de structuren van de bladeren, hier hoeft ook geen bewerking'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door fabke Bekijk berichtAan jou oog ontsnapt ook niets ... knap gezien zeg !!
grtjes, fabke
Comment
-
Ik wou dat ik een kabouter was, want met mijn 1m90 loop ik zo voorbij aan zo"n mooi kunstwerkje... Hoe groot ben jij feitelijk? :->
Heeeel knap!
Comment
-
1m10
Oorspronkelijk geplaatst door chelle Bekijk berichtIk wou dat ik een kabouter was, want met mijn 1m90 loop ik zo voorbij aan zo"n mooi kunstwerkje... Hoe groot ben jij feitelijk? :->
Heeeel knap!
Comment
Comment