Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
plumes sensuelle...
Collapse
X
-
-
Re: plumes sensuelle...
bij de eerste blik dacht: Hilde, zo'n grote zwarte kader. Maar bij nader inzicht, en dat is natuurlijk weeral persoonlijke smaak: hij verheft dat pluimke tot een hoger niveau.
Laat de pluimen maar vliegen !"Smaken verschillen en over smaak kun je wel degelijk twisten, zolang het met respect voor de visie van de fotograaf blijft"
Alles is al gefotografeerd... Maar nog niet door mij !
Comment
-
-
prachtige combinatie, mooi in beeld gebracht, knappe scherpte, mooi dat de nerf van het pluimpje van de ééne nr de andere hoek gaat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MG-TF Bekijk berichtprachtige combinatie, mooi in beeld gebracht, knappe scherpte, mooi dat de nerf van het pluimpje van de ééne nr de andere hoek gaat
Comment
-
Lekker sensueel met dat rood en zwart
Verzorgde compo ook met de nerf van dat pluimpje in beide onderste hoeken
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door kdm Bekijk berichtWaaaw ! Van zo'n eenvoudig onderwerp zo'n kunstwerk maken'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Comment
-
Vroeger. Als een aai over mijn bol van iemand die zich mijn tante noemt en eigenlijk best
wel aardig was. Maar ze lachte te veel. Ik kon daar niet tegen omdat ik een ernstig kind
was. Zoals nu een ernstige oude man. Schoontje.
Comment
Comment