Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zuilen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Zuilen

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
    ...
    ik denk dat er eens goed gepookt mag worden in de HoF.
    Er moet vooral worden nagedacht over de criteria om tot HoF-platen te komen.

( Heb ik al eens per pm aan een mod geschreven, maar dat werd me niet in dank afgenomen)
    Voor mij is het een coöperatieve bejubelhoek waarin ik niet meer behoef terecht te komen
    uit vrees dat ik teveel beantwoorden ga aan het algemeen gemiddelde.
    Mijn laatste vragen aan mods zijn onbeantwoord gebleven.
    Ook in Duitsland is de muur gevallen. En meer zeg ik niet, anders mag ik waarschijnlijk
    niets meer zeggen.
    Van waardering geniet ik.
    Van kritiek leer ik.

Comment

Moet mijn topic nu gebruikt worden voor een discussie die niets met mijn foto te maken heeft?
      Je mag mijn foto aartslelijk vinden, maar je moet hier niet discussiëren over de HOF.
      En Plaatwerker, als je graag documenten inkijkt voor de AV, dan heb ik je al 2x gevraagd wat je wil inkijken.
      Waarom antwoord je niet op mijn vraag?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk bericht
        Moet mijn topic nu gebruikt worden voor een discussie die niets met mijn foto te maken heeft?
        Je mag mijn foto aartslelijk vinden, maar je moet hier niet discussiëren over de HOF.
        En Plaatwerker, als je graag documenten inkijkt voor de AV, dan heb ik je al 2x gevraagd wat je wil inkijken.
        Waarom antwoord je niet op mijn vraag?
        Jammer dat het tweede deel van jouw bericht met de aan mij gestelde vraag evenmin te
        maken heeft met dit topic. Ik zal hier dus ook geen antwoord verschaffen.
        Van waardering geniet ik.
        Van kritiek leer ik.

Comment

Proficiat me tje HOF, persoonlijk vind ik dit een mooie foto die wel eindeloos lijkt bij het naar beneden scrollen. Of hoe lijnen kunnen bekoren.

A.
          ::: Flickr :::

Comment

Een dikke proficiat met dit eenvoudig en toch zo sprekend beeld
            Groetjes Hilde
            http://hildeg.smugmug.com/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
              Dit is (eens te meer?) een echte "Lut". Knap gezien en vastgelegd. Verdiende HoF plaats.
              Helemaal mee eens.
              Ook voor mij een hele mooie.
              Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Een dikke proficiat met je hof. zeer mooi abstract
                Nikon D750 + Nikon D800 + handgrip (2 batterijen), SB900, Lens Nikkor 14 - 24 2.8, Lens nikkor 24-70 2.8, nikkor 70-200 2.8, 50 mm 1.8 Nikon, Macro 60 mm, Jinbei flitset 500 w, Studio. Manfrottostatief.

Comment

Wow, ook pas gezien in de HoF !

Pure fotografie, en dat staat daar inderdaad goed op z'n plaats !

Proficiat !

Ik vroeg mij af waar dit was, en las iets over Centraal Station... Is het dat ?
                  www.damafoto.be
                  Facebook Damafoto

Comment

van harte gefeliciteerd met je wel verdiende HoF plaats
                    heb hem daar pas ontdekt
                    Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                    Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

Comment

Heel knappe foto, Lut!! Zo'n minimalistische platen kan je makkelijk voor jaren in 't groot aan de muur hangen, want zoiets ben je eigenlijk nooit beu gezien.

Mvg,
                      Frederic

Comment

Intrigerende foto

Toen ik ze het eerste zag in de HOF collectie, had ik mijn iPad in liggend formaat vast. Daardoor zie je maar een deel van het beeld, een abstract lijnenspel dat weinig verraad. Pas als je scrollt realiseer je je waar je eigenlijk naar kijkt. Je hebt spontaan de neiging om terug omhoog te scrollen om een idee te krijgen hoe groot die zuilen eigenlijk zijn.

Door de commentaren hier heb ik de iPad ook eens gedraaid en als je in portrait mode in 1 oogopslag de ganse foto ziet zit die spanning er eigenlijk niet zo in. De opname wordt veel 'gewoner'. Misschien hebben sommige kritikasters gewoon grote monitoren?

Best wel interessant hoe de manier waarop je een beeld ziet zo een invloed kan hebben. De vraag is natuurlijk of je zoiets bewust na kan streven met een foto. In andere kunstvormen gebeurt dat zeker. Zo staat er in het grensdorp Ophoven bvb een beeld dat, als je op 1 specifieke plaats gaat staan om ernaar te kijken, een Escher-achtige 'onmogelijke' figuur wordt.
                        Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

Comment

Gracieus mooi en knap staaltje fotografie. I love it.

Comment

Klasse

Comment

Prachtig

Comment

De eenvoud in al zijn eenvoud!!
                                En..proficiat natuurlijk

Groet Georges
                                Het pad der buitensporigheden leid naar het paleis van de wijsheid.

Comment

Working...
                                X