Bij het nemen van deze foto vond ik vooral het lichtinval achteraan zo mooi. Jullie ook? Dank voor alle commentaar!
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Trapleuning
Collapse
X
-
Trapleuning
BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 - M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)Labels: Geen
-
-
Re: Trapleuning
idd heel mooi licht en ook het verschil in materiaal, eerste metaal en dan glas, vind ik mooi
Alleen voor de compo (hier ga ik weer ) vind ik hem nog sterker
rechts bijgesnijden tot aan het punt waar de glazen wand het beton raaktGroetjes Vicky
-
je moet het maar zien, knap gedaan
Comment
-
Goed opgemerkt Les, en geslaagd uitgewerkt. Heel mooie, serene kleuren. Een alledaags onderwerp tot kunst verheven. Je moet het maar doen.
MarleenIt's not what you look at that matters, it's what you see.(Henry David Thoreau)
http://www.fotoblur.com/portfolio/marl1een
Comment
-
-
-
PROFICIAT met je wel verdiende HOF plaat
van dat alledaagse een super plaat van gemaakt
Comment
-
Proficiat Les! Verdiend hoor.
MarleenIt's not what you look at that matters, it's what you see.(Henry David Thoreau)
http://www.fotoblur.com/portfolio/marl1een
Comment
-
-
Wauw, dankjewel allemaal voor de woorden van lof en de uiteindelijke bekroning met een HoF plaats. Zeker niet verwacht, al had ik wel het gevoel een goed plaatje bij te hebben toen we terugkeerden van die shoot. Je kent misschien dat gevoel. Ik had het ook bij dat ander plaatje in architectuur (klikje). Luchten, da's meer m'n ding, zie je, maar ook wat ik noem "speciaal licht".
Dank ook voor de tips van Vicky & LudoV. Wel... ik ben ne rare wat croppen betreft: ik maak die het liefst van allemaal in m'n camera, vóór ik afdruk. Ik heb foto's gemaakt met iets meer bovenaan, en iets minder (tot helemaal niks) rechts, maar deze genoot m'n voorkeur. Iets moeten rechttrekken, dat wel, maar voor de rest niet weggecropt. Houd me ook het liefst van al bij een klassieke 2/3 (of 4/3 van m'n G9), of het moest een vierkante crop zijn.BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 - M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)
Comment
Comment