Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
idd heel mooi licht en ook het verschil in materiaal, eerste metaal en dan glas, vind ik mooi
Alleen voor de compo (hier ga ik weer ) vind ik hem nog sterker
rechts bijgesnijden tot aan het punt waar de glazen wand het beton raakt
Wauw, dankjewel allemaal voor de woorden van lof en de uiteindelijke bekroning met een HoF plaats. Zeker niet verwacht, al had ik wel het gevoel een goed plaatje bij te hebben toen we terugkeerden van die shoot. Je kent misschien dat gevoel. Ik had het ook bij dat ander plaatje in architectuur (klikje). Luchten, da's meer m'n ding, zie je, maar ook wat ik noem "speciaal licht".
Dank ook voor de tips van Vicky & LudoV. Wel... ik ben ne rare wat croppen betreft: ik maak die het liefst van allemaal in m'n camera, vóór ik afdruk. Ik heb foto's gemaakt met iets meer bovenaan, en iets minder (tot helemaal niks) rechts, maar deze genoot m'n voorkeur. Iets moeten rechttrekken, dat wel, maar voor de rest niet weggecropt. Houd me ook het liefst van al bij een klassieke 2/3 (of 4/3 van m'n G9), of het moest een vierkante crop zijn.
Comment