In deze bruine kroeg genoot ik van een glas prosecco in Maastricht en observeerde het passerende publiek...
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
prosecco time...
Collapse
X
-
-
Re: prosecco time...
Het is een hele mooie foto maar dat je het passerende publiek observeerde??? Kijk zelf maar eens waar je scherpte ligt!! (of neemt dat toestel van jou automatisch al die mooie foto's?)
-
Oorspronkelijk geplaatst door jr52 Bekijk berichtHet is een hele mooie foto maar dat je het passerende publiek observeerde??? Kijk zelf maar eens waar je scherpte ligt!! (of neemt dat toestel van jou automatisch al die mooie foto's?)
Bedankt voor je comment.
Groet.
Gils
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gilclaes Bekijk berichtVooraleer te drinken kijk ik natuurlijk naar mijn glas... en fotografeer ik hoeveel er nog in zit natuurlijk. Ben optimist moet je weten... en dan kijk ik weer naar buiten...
Bedankt voor je comment.
Groet.
Gils
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ludo V. Bekijk berichtVoor mij staat er een glas en een persoon te weinig op
Groet.
Gils
Comment
-
Ben je ook bloeddorstig of zo (dat rood op de tafel) of had je een "passerende" al aan de haak geslagen Een heel intrigerende opname, speciaal van inhoud maar vooral de weergave
grt.hogteneerKunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lin.vdb Bekijk berichtJa, toch weer speciaal met die kleurschakeringen in de tafel in een voor de rest zwart-witte foto. Je blijft ze uit je mouw schudden hé
Bedankt voor je comment.
Groet.
gils
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gilclaes Bekijk berichtBen optimist moet je weten...
Mooi ...
greetz
CheetaLight travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
flickr
Comment
-
-
Het is allemaal al gezegd maar toch;
Pracht opname, prachtig afgewerkt. Proficiat. Dit zal toch wel in den HOF gaan zeker.
Groeten, BertNikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
www.bertofotografie.be
Comment
Comment