Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Het is een hele mooie foto maar dat je het passerende publiek observeerde??? Kijk zelf maar eens waar je scherpte ligt!! (of neemt dat toestel van jou automatisch al die mooie foto's?)
Het is een hele mooie foto maar dat je het passerende publiek observeerde??? Kijk zelf maar eens waar je scherpte ligt!! (of neemt dat toestel van jou automatisch al die mooie foto's?)
Vooraleer te drinken kijk ik natuurlijk naar mijn glas... en fotografeer ik hoeveel er nog in zit natuurlijk. Ben optimist moet je weten... en dan kijk ik weer naar buiten...
Vooraleer te drinken kijk ik natuurlijk naar mijn glas... en fotografeer ik hoeveel er nog in zit natuurlijk. Ben optimist moet je weten... en dan kijk ik weer naar buiten...
Ben je ook bloeddorstig of zo (dat rood op de tafel) of had je een "passerende" al aan de haak geslagen Een heel intrigerende opname, speciaal van inhoud maar vooral de weergave
grt.hogteneer
Comment