beetje aangescherpt op vraag van jochende
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
laat je leiden
Collapse
X
-
-
Re: laat je leiden
Ik begrijp niet dat hier nog geen reacties zijn opgekomen. Moest je deze wat verscherpen, en een stukje rechts wegcroppen, levert dit een prachtplaat op. Er zit diepte in de opname, en je ziet het contrast tussen warm en koud. Een plaatje waar je je fantasie bij kan gebruiken, zoals de titel al aangeeft. Ik bekijk het als een koude, kille ruimte op een boot, in contrast met het gezellige, warme avondsfeertje buiten.Jochenvde Photography
Flickr
-
Oorspronkelijk geplaatst door jochenvde Bekijk berichtIk begrijp niet dat hier nog geen reacties zijn opgekomen. Moest je deze wat verscherpen, en een stukje rechts wegcroppen, levert dit een prachtplaat op. Er zit diepte in de opname, en je ziet het contrast tussen warm en koud. Een plaatje waar je je fantasie bij kan gebruiken, zoals de titel al aangeeft. Ik bekijk het als een koude, kille ruimte op een boot, in contrast met het gezellige, warme avondsfeertje buiten.
maar niet gecropt vind dan dat ik een te groote ruimte krijg rechts
en zo de dipte in de foto teniet doe
toch oprechte dank dat u toch deze moeite nam hem te beoordelen
welgemeende groeten
Comment
-
-
-
Ja, een vreemde plaat, maar met een eigen aantrekkingskracht...
Dit is niet direct mijn fotografie, maar deze kan ik om een of andere reden wel smaken
Greetz, Kariboe* Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment
Comment