Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Doet me eigenlijk niet zoveel. De bomen staan niet recht genoeg om echt mooie lijnen te krijgen, daarvoor storen de raampjes ook nog te hard en de boom rechts is afgekapt. De kleuren zijn ook grauw, zonder spannend te zijn.
weer helemaal in je eigen stijl, net daardoor is het voor mij een µ
Misschien wel de rechtse er af laten? Tot daar waar de bakstenen ophouden, dan heb je nog net de takken van de derde boom, die suggereren dat het een hele rij populieren is.
Je ziet meteen waarom de populieren op deze plaats gezet zijn. Een vierluik of tweeluik met verschillende seizoenen zou 't misschien duidelijker maken.
Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLenteBekijk bericht
Je ziet meteen waarom de populieren op deze plaats gezet zijn. Een vierluik of tweeluik met verschillende seizoenen zou 't misschien duidelijker maken.
Chris leg eens uit want ik kan niet volgen zenne...Misschien dat ik er dan een beter beeld van zie..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Chris leg eens uit want ik kan niet volgen zenne...Misschien dat ik er dan een beter beeld van zie..
Pascal, waarom wordt een haag gezet ? Om de misbaksels des mensen te verbergen...
Zo ook deze populieren, alleen, hebben ze hier wel de verkeerde boom gekozen, want hij verliest zijn blaren in de winter, en dan wordt het mooie, prachtige gebouw terug zichtbaar.
Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLenteBekijk bericht
Pascal, waarom wordt een haag gezet ? Om de misbaksels des mensen te verbergen...
Zo ook deze populieren, alleen, hebben ze hier wel de verkeerde boom gekozen, want hij verliest zijn blaren in de winter, en dan wordt het mooie, prachtige gebouw terug zichtbaar.
Ok Begrepen. Dan heb je wel gelijk over die seizoenen.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Comment