beter gecropt?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
populieren + UPDATE
Collapse
X
-
-
Re: populieren
Aha,
weer helemaal in je eigen stijl, net daardoor is het voor mij een µ
Misschien wel de rechtse er af laten? Tot daar waar de bakstenen ophouden, dan heb je nog net de takken van de derde boom, die suggereren dat het een hele rij populieren is.--- Panasonic FZ 50---
---Canon Eos 450D---
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk berichtbeter zo?
zie update (crop)
iedereen bedankt voor de reacties tot nu toe.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk berichtbeter zo?
zie update (crop)
iedereen bedankt voor de reacties tot nu toe.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk berichtJe ziet meteen waarom de populieren op deze plaats gezet zijn. Een vierluik of tweeluik met verschillende seizoenen zou 't misschien duidelijker maken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk berichtChris leg eens uit want ik kan niet volgen zenne...Misschien dat ik er dan een beter beeld van zie..
Zo ook deze populieren, alleen, hebben ze hier wel de verkeerde boom gekozen, want hij verliest zijn blaren in de winter, en dan wordt het mooie, prachtige gebouw terug zichtbaar.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk berichtPascal, waarom wordt een haag gezet ? Om de misbaksels des mensen te verbergen...
Zo ook deze populieren, alleen, hebben ze hier wel de verkeerde boom gekozen, want hij verliest zijn blaren in de winter, en dan wordt het mooie, prachtige gebouw terug zichtbaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk berichtOk Begrepen. Dan heb je wel gelijk over die seizoenen.
grtjs,
jeannot
Comment
Comment