Update: gecropte versie van de tweede.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Doel spuit de muren vol...
Collapse
X
-
-
Re: Doel spuit de muren vol...
Heel mooi licht en sfeer!
De tweede is mijn favoriet. Persoonlijk zou ik echter nog meer met de verhouding gespeeld hebben tussen de muur en het venster.
Even verduidelijken: rechts heb je nog wat ruimte die niet echt iets bijdraagt tot de kwaliteit van het beeld. Ik zou nog een stapje naar rechts hebben gezet en mijn camera wat naar links hebben gedraaid zodat de muur met het spuitwerk nog nadrukkelijker in beeld komt en het raam de kadrage sluit.
Een ganse uitleg voor een klein puntje van kritiek...
Greetz
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fast Fingaz Bekijk berichtHeel mooi licht en sfeer!
De tweede is mijn favoriet. Persoonlijk zou ik echter nog meer met de verhouding gespeeld hebben tussen de muur en het venster.
Even verduidelijken: rechts heb je nog wat ruimte die niet echt iets bijdraagt tot de kwaliteit van het beeld. Ik zou nog een stapje naar rechts hebben gezet en mijn camera wat naar links hebben gedraaid zodat de muur met het spuitwerk nog nadrukkelijker in beeld komt en het raam de kadrage sluit.
Een ganse uitleg voor een klein puntje van kritiek...
Greetz
Last edited by jochenvde; 23 juli 2009, 17:05.Jochenvde Photography
Flickr
Comment
-
De tweede foto (van de reeks) is de mooiste voor mij.
Ik zou gewoon rechts nog een stukje croppen, dan heb je nog meer diepte, denk ik.
groetjes
moniqgroetjes, moniq (BD1321BE)
A picture paints a thousand words
Comment
-
Knappe reeks en mooi gebruik gemaakt van het licht
Comment
-
Comment