Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Heel mooi licht en sfeer!
De tweede is mijn favoriet. Persoonlijk zou ik echter nog meer met de verhouding gespeeld hebben tussen de muur en het venster.
Even verduidelijken: rechts heb je nog wat ruimte die niet echt iets bijdraagt tot de kwaliteit van het beeld. Ik zou nog een stapje naar rechts hebben gezet en mijn camera wat naar links hebben gedraaid zodat de muur met het spuitwerk nog nadrukkelijker in beeld komt en het raam de kadrage sluit.
Een ganse uitleg voor een klein puntje van kritiek...
Heel mooi licht en sfeer!
De tweede is mijn favoriet. Persoonlijk zou ik echter nog meer met de verhouding gespeeld hebben tussen de muur en het venster.
Even verduidelijken: rechts heb je nog wat ruimte die niet echt iets bijdraagt tot de kwaliteit van het beeld. Ik zou nog een stapje naar rechts hebben gezet en mijn camera wat naar links hebben gedraaid zodat de muur met het spuitwerk nog nadrukkelijker in beeld komt en het raam de kadrage sluit.
Een ganse uitleg voor een klein puntje van kritiek...
Greetz
Ik begrijp wat je bedoelt en ik heb dit ook gedaan. Toch vond ik de foto die ik gepost heb beter, omdat je meer het gevoel dat je in de foto wordt gezogen "gezogen". Dit brengt meer spanning naar mijn gevoel. De grafitti moet je eigenlijk een beetje bekijken als een denkbeeldige lijn. Over de ruimte die rechts overbodig is heb je wel gelijk, maar moest ik de foto croppen, zou er een stuk van de vloer weg zijn (en sowieso de grafitti), waardoor er minder dieptewerking is. Ofwel zou ik hem ook kunnen vierkant croppen, maar ik denk dat dit hier niet zo mooi zou zijn. Toch bedankt voor je mening Hier is de andere foto...
Dat is al méér dan een stapje he. Ge staat wss al tegen de andere muur!
Het originele beeld is idd stukken beter. Met de graffiti zijnde een lijn die je in het beeld zuigt... volledig mee eens.
Soit, we verstaan elkaar. Da's het belangrijkste!
Comment