Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

binnen gluren

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: binnen gluren

Heel origineel en creatief.

Lijkt me wel een bijzonder moeilijk onderwerp

Je derde is voor mij het beste
    --- Panasonic FZ 50---
    ---Canon Eos 450D---

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lockdriver Bekijk bericht
      We kunnen wel binnen gluren....maar wat we zien is niet echt uitnodigend of interessant...sterke opname-accenten ontbreken volgens mij.

Precies wat ik ook dacht. Goed concept ... maar niks boeiend daarbinnen. Makkelijk gezegd, natuurlijk, kan jij het helpen dat daar niks boeiend stond ?
      Hoe kun je het wel boeiend maken ? Bijvoorbeeld door een rokende sigaret op de toog waarvan de assen elk moment kan vallen, dat zou de kijker aanzetten tot vragen stellen, neen ? Zoals, waar blijft die roker ? Komt die nog terug ? Wie is hij/zij ? ...
      Of nog meer vragen oproepen door twee sigaretten op de toog die al minuten lang liggen te smeulen ! ... wat zijn die twee rokers al zo lang gaan doen ? !

Wel verzorgd uitgevoerd, niet zomaar een kiekje.
      Ik denk dat je de tweede "in de haak" hebt opgenomen (ramen zijn netjes recht) maar de derde softwarematig in de haak getrokken nadat je van hogeruit hebt opgenomen om meer te laten uitkomen wat er op de toog stond, of zit er helemaal naast ? ... Hoe dan ook, dat de ramen in die 90° staan, oogt goed. ( Je hebt er die ganser dagen pixeltjes piepen, ik meet hoekjes, elk zijn afwijking ...)

1 is niet mijn dada.
      3 mist diepte door ontbreken van een voorgrond die 2 wel heeft. Prullenbak, vind ik !
      2 in de prullenbak ? Ik denk : niet in de prullenbak maar ook (nog) niet in showcase. Nòg niet, omdat er meer in zit.
      Opnieuw doen, zou ik zeggen. Zelfde concept en uitvoering, maar andere scene binnen. Minder potjes, glaasjes, vaasjes, ... minder zal meer zijn !

Je hebt herexamens, juffrouw !

groeten,
      Gurdy

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gurdy Bekijk bericht
        Precies wat ik ook dacht. Goed concept ... maar niks boeiend daarbinnen. Makkelijk gezegd, natuurlijk, kan jij het helpen dat daar niks boeiend stond ?
        Hoe kun je het wel boeiend maken ? Bijvoorbeeld door een rokende sigaret op de toog waarvan de assen elk moment kan vallen, dat zou de kijker aanzetten tot vragen stellen, neen ? Zoals, waar blijft die roker ? Komt die nog terug ? Wie is hij/zij ? ...
        Of nog meer vragen oproepen door twee sigaretten op de toog die al minuten lang liggen te smeulen ! ... wat zijn die twee rokers al zo lang gaan doen ? !

Wel verzorgd uitgevoerd, niet zomaar een kiekje.
        Ik denk dat je de tweede "in de haak" hebt opgenomen (ramen zijn netjes recht) maar de derde softwarematig in de haak getrokken nadat je van hogeruit hebt opgenomen om meer te laten uitkomen wat er op de toog stond, of zit er helemaal naast ? ... Hoe dan ook, dat de ramen in die 90° staan, oogt goed. ( Je hebt er die ganser dagen pixeltjes piepen, ik meet hoekjes, elk zijn afwijking ...)

1 is niet mijn dada.
        3 mist diepte door ontbreken van een voorgrond die 2 wel heeft. Prullenbak, vind ik !
        2 in de prullenbak ? Ik denk : niet in de prullenbak maar ook (nog) niet in showcase. Nòg niet, omdat er meer in zit.
        Opnieuw doen, zou ik zeggen. Zelfde concept en uitvoering, maar andere scene binnen. Minder potjes, glaasjes, vaasjes, ... minder zal meer zijn !

Je hebt herexamens, juffrouw !

groeten,
        hé dank je Gurdy voor de uitgebreide info. Spijtig genoeg is de zaak failliet. De laatste datum open kan je terugvinden op de eerste foto (dan heeft die toch nog wat waarde) Zolang er geen nieuwe uitbaters komen, ook geen sigaretten en geen herexamens voor deze juffrouw dus ...
        Omdat ik wist dat het al meer dan 2 maanden dicht was, vond ik het wel frappant om die roos zo op den toog te zien staan.

Groetjes,
        Martine.

PS. Ook bedankt aan alle anderen voor hun mening.
        Canon 50D, EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS -- EF 85mm f/1.8 USM
        http://www.fotogeniekmalle.be/onbegrensd.html/

Comment

Ik vind het een mooie reeks met twee als beste.
          Ik vind zoiets heel moeilijk om in beeld te brengen en dat is hier heel goed gelukt.

Is dit het koetshuis in Oostmalle?
          I put the sexy in dyslexia

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door aerts_bert Bekijk bericht
            Ik vind het een mooie reeks met twee als beste.
            Ik vind zoiets heel moeilijk om in beeld te brengen en dat is hier heel goed gelukt.

Is dit het koetshuis in Oostmalle?
            oei Bert... Ik heb nooit geantwoord op jou vraag
            Yep. Dit is 't Koetshuis en het is nog altijd niet terug open.

groetjes,
            Martine.
            Canon 50D, EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS -- EF 85mm f/1.8 USM
            http://www.fotogeniekmalle.be/onbegrensd.html/

Comment

Working...
            X