Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Nog geen reacties? Misschien omdat er nog zijn zoals ik: ik vind hem misschien een beetje té abstract... of ligt het aan wat je zelf zei:
Bij gebrek aan inspiratie...
Nee natuurlijk; de inspiratie ontglipte je bij het geven van een titel want je foto heeft absoluut iets mysterieus. Maar je moet er denk ik van houden om het te kunnen appreciëren. Deze foto van de reflectie in het metaal en het contrast met de rode vlek zouden op vele plaatsen passen zoals een modern schilderij.
Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
Oók wandelen met GPS?
Mystiek
Het is een foto waar ik langer blijf bij stilstaan. Het roept een hele boel vragen op.
Ik wordt duidelijk naar links gezogen in de foto (deze kant weegt veel zwaarder) maar toch gaat mijn blik ook steeds weer naar de rechter kant, ook de persoon kijkt naar die kant. Wel de sensorvlekjesverwijderen en wat is die streep rechts?
Hier moet je van houden, ik heb er toch wel een hele poos naar gekeken....en kan de opname apreciëren.
Wel de bruine streep rechts in beeld wegclonen...
"Te laat komen is gebrek aan respect, niet aan tijd"
Comment