Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
erg jammer dat je bij één niet meer context hebt laten zien, dat huis op de achtergrond lijkt me interessant als contrast. Nu is het gewoon een foto van een grafsteen, niets bijzonders
erg jammer dat je bij één niet meer context hebt laten zien, dat huis op de achtergrond lijkt me interessant als contrast. Nu is het gewoon een foto van een grafsteen, niets bijzonders
Het was mijn bedoeling om enkel de grafsteen in beeld te brengen. Maar bedankt voor de tip, zou inderdaad een intressante benadering geweest zijn. Maar toen totaal niet bij stil gestaan.
Oorspronkelijk geplaatst door Jos VanhengelBekijk bericht
Ik zie twee kruisjes.
Als het rode kruisjes zijn is er iets mis, als ze een andere kleur hebben is het goed. (Ik zie de foto's dus ik hoop dat het nu in orde is)
Comment