verwijderd
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
ook nog van vandaag...
Collapse
X
-
-
Re: ook nog van vandaag...
mooi plaatje , je kaderkeuze vind ik hier goed
groetjes carolineNiet alleen mijn camera maakt de foto ,maar ook mijn hart.
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk berichtAlex zeer knap gezien weer..Woont gij daar of wat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sjinouck Bekijk berichtHoi, THX voor de reactie!!ik zelf woon in Aardenburg, zeeuws-Vlaanderen, op zo,n 5 km van de Belgische grens.. Eede-Maldegem... Ook niet ver van Sluis.. wellicht wat meer bekend bij mijn zuiderbuurkes...en Knokke natuurlijk...Deze plaat is op ongeveer 5 km van Aardenburg genomen, niet zo ver van St. Kruis.. ergens in de polder.. ik kom hier eigenlijk dagelijks, met mijn 3 bearded collies, en als die hun wandelingetje gehad hebben , ga ik vaak terug met mijn cameraatje, om lekker te shooten...Groetjess!! Alex!!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door wanka tanka Bekijk berichtzeer mooi sfeervolle plaat
Comment
-
Ik mis scherpte
De kleuren en de cadrage zijn mooi, maar noch de voorgrond (halmen) als de achtergrond (bomenrij) hebben een voorbeeldige scherpte. Zo missen mijn ogen een focuspunt...
Greetz, Kariboe* Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment
-
Comment