Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Mmm pastellini, Italliës alllerleukste kleurpotloodjes! Geeft je zo zin om te spelen, niet?
Dit geeft mij eerder zin om de eerste foto te verbeteren:
- ondergrond volledig in ruitjespapier
- liggende podloden in hun geheel in 't beeld, liefst met zoveel mogelijk kleurige puntjes in 't zicht
- doos en deksel geheel in 't beeld
Of de kleuren flets zijn, weet ik eigenlijk niet. Misschien is er ook wat mis met mijn scherm. In elk geval... 't was mijn bedoeling om alles zo helder mogelijk te maken, zonder daarbij te fel te worden. Maar ja, idd.. misschien is't wat flets.
Over de compositie...
Dit geeft mij eerder zin om de eerste foto te verbeteren:
- ondergrond volledig in ruitjespapier
- liggende podloden in hun geheel in 't beeld, liefst met zoveel mogelijk kleurige puntjes in 't zicht
- doos en deksel geheel in 't beeld
Volgens mij zou dat de foto een te geforceerde sfeer geven. Alles ligt er "rommelig" bij omdat ik juist geen geforceerde mise-en-scene wou.
... Volgens mij zou dat de foto een te geforceerde sfeer geven. Alles ligt er "rommelig" bij omdat ik juist geen geforceerde mise-en-scene wou. ...
Na úren oefenen - weliswaar met een andere doos - heb ik het opgegeven. Het is me niet gelukt om op een "ongeforceerde" manier het deksel rechtop tegen de doos te zetten.
Comment