Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik ben al een paar keer komen kijken. Zelf vind ik dat altijd een goed teken. Deze keer weet ik nog altijd niet welke ik de mooiste vind. De eerste ? Daar kijk ik altijd naar dat "onderbroken ritme" op de 2de driehoek en weet niet of ik hem daarom nu juist de beste of net niet vind. De 2de door zijn eenvoud ? of de derde omdat daar die onderbreking niet is, en de driehoek van de eerste er tot boven op staat. Volgens mij heb je hier een luxeprobleem !
Marleen
Heel erg bedankt voor het kijken en de leuke reacties!!
Zelfs vond ik ook nr 1 het sterkste overkomen. In 2 komt dan de diagonaal beter tot uiting en vond ik persoonlijk leuk om de eenvoud.
@ Control Z: nr 3 moet ik inderdaad nog eens herbekijken in photoshop. ik heb hem toevallig op een ander beeldscherm gezien en dan komt het wit inderdaad te hard over. Bedantkt voor de reactie!
de eerste, da's duidelijk.
De gebogen schaduw op het tweede vlak van rechts maakt het helemaal, doordat de rest van de vormen rechtlijnig is.
Met abstracten moet je eigenlijk vooraleer iets te tonen de keuze voor jezelf maken, anders lijkt het zo onbeslist als je meerdere gelijkende beelden met het zelfde oogpunt laat zien...
Comment