Al lang geleden dat ik hier nog eens gepost heb, maar deze kon ik niet laten.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
The exit is over there
Collapse
X
-
-
Re: The exit is over there
Oorspronkelijk geplaatst door renzowoef Bekijk berichtNaar wat zit ik hier te kijken Eén af andere buis, dat zie ik ook wel , maar wat of waar....
Qua claustrofobie, de ruimte waar ik toen in stond is zo'n 15m breed, 20m hoog en de afstand tussen mij en de ladder daar ongeveer 30m. De grote diameter die u ziet is ongeveer 8 meter in doorsnede.
De foto is genomen met een eenvoudige Canon IXUS, automatisch programma zonder flash uit de losse hand..Canon 5D & 40D, wat gLas van 10 tot 300 maal 1,4.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Den Tom Bekijk berichtU ziet de uitgang van een 260megaWatt sterke gasturbine. U kijkt richting de turbine.
Qua claustrofobie, de ruimte waar ik toen in stond is zo'n 15m breed, 20m hoog en de afstand tussen mij en de ladder daar ongeveer 30m. De grote diameter die u ziet is ongeveer 8 meter in doorsnede.
De foto is genomen met een eenvoudige Canon IXUS, automatisch programma zonder flash uit de losse hand..Mvg. Renzowoef
Canon 400D, EF 55-200mm, EFS 18-55mm, 50 mm 1.8, sigma10-20mm, soligor tussenringenset
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vicky Bekijk berichtDas een hele mooi en speciale, goed gezien Alleen zou ik het kleine lichtpuntje rechts wegwerken het trekt IMHO te veel de aandacht
mvg,
Ludo V.
Comment
Comment