Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The exit is over there

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • The exit is over there

    Al lang geleden dat ik hier nog eens gepost heb, maar deze kon ik niet laten.

    Canon 5D & 40D, wat gLas van 10 tot 300 maal 1,4.

  • #2
    Re: The exit is over there

    Das een hele mooi en speciale, goed gezien Alleen zou ik het kleine lichtpuntje rechts wegwerken het trekt IMHO te veel de aandacht
    Groetjes Vicky

    Comment


    • #3
      Re: The exit is over there

      Hoi,

      voor mij

      - puntje : zoals hierboven beschreven ook het lichtpuntje.
      De beschijning van het lichtpuntje op de binnenkant van de buis verwijderen : ik persoonlijk vind van niet
      Jos
      Site

      Comment


      • #4
        Re: The exit is over there

        Naar wat zit ik hier te kijken Eén af andere buis, dat zie ik ook wel , maar wat of waar....
        Mvg. Renzowoef
        Canon 400D, EF 55-200mm, EFS 18-55mm, 50 mm 1.8, sigma10-20mm, soligor tussenringenset

        Comment


        • #5
          Re: The exit is over there

          zeer mooi. Claustrofobisch sfeertje.

          Comment


          • #6
            Re: The exit is over there

            Oorspronkelijk geplaatst door renzowoef Bekijk bericht
            Naar wat zit ik hier te kijken Eén af andere buis, dat zie ik ook wel , maar wat of waar....
            U ziet de uitgang van een 260megaWatt sterke gasturbine. U kijkt richting de turbine.

            Qua claustrofobie, de ruimte waar ik toen in stond is zo'n 15m breed, 20m hoog en de afstand tussen mij en de ladder daar ongeveer 30m. De grote diameter die u ziet is ongeveer 8 meter in doorsnede.

            De foto is genomen met een eenvoudige Canon IXUS, automatisch programma zonder flash uit de losse hand..
            Canon 5D & 40D, wat gLas van 10 tot 300 maal 1,4.

            Comment


            • #7
              Re: The exit is over there

              Oorspronkelijk geplaatst door Den Tom Bekijk bericht
              U ziet de uitgang van een 260megaWatt sterke gasturbine. U kijkt richting de turbine.

              Qua claustrofobie, de ruimte waar ik toen in stond is zo'n 15m breed, 20m hoog en de afstand tussen mij en de ladder daar ongeveer 30m. De grote diameter die u ziet is ongeveer 8 meter in doorsnede.

              De foto is genomen met een eenvoudige Canon IXUS, automatisch programma zonder flash uit de losse hand..
              Knap
              Mvg. Renzowoef
              Canon 400D, EF 55-200mm, EFS 18-55mm, 50 mm 1.8, sigma10-20mm, soligor tussenringenset

              Comment


              • #8
                Re: The exit is over there

                Oorspronkelijk geplaatst door vicky Bekijk bericht
                Das een hele mooi en speciale, goed gezien Alleen zou ik het kleine lichtpuntje rechts wegwerken het trekt IMHO te veel de aandacht
                Ook mijn gedacht.
                mvg,
                Ludo V.

                Comment

                Working...
                X