Vandaag stond de deur open van het oude 't Schipke in Herenthout en daar staat nog een originele leuvense stoof, dus kon ik niet nalaten om wat foto's te nemen.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
de leuvense stoof van het oude Schipke
Collapse
X
-
-
-
-
Re: de leuvense stoof van het oude Schipke
Twee mooie en inderdaad daarop kon men in de winter gezellig onze voeten warmen maar wel oppassen voor verbrande sokken
---------------------------------------------------------------
Hier altijd welkom http://blog.seniorennet.be/nikon/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vicky Bekijk berichtIedereen bedankt voor de fijne reacties
Tja waar is de tijd toen we bij mijn 'grotemoe' met z'en allen rond de stoof zaten met idd onze voeten erop om te warmen.
Ah die tijd van toen...knap weergegeven Vicky
Mijn buurman heeft er ook nog zo ene staan waar hij af en toe eens nog van die ouderwetse wafels op bakt...héérlijk!!!D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
BD0290BE
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door vicky Bekijk berichtIedereen bedankt voor de fijne reacties
Tja waar is de tijd toen we bij mijn 'grotemoe' met z'en allen rond de stoof zaten met idd onze voeten erop om te warmen.mvg,
Ludo V.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ludo V. Bekijk berichtTwee eeuwen geleden, ik moet toen zoiets van een jaar of 15 geweest zijn, heb ik echt aan die kachel mijn voeten gewarmt en kleren gedroogd
Logisch dat hier filmopnamen gemaakt zijn voor Palieter.
Comment
Comment