Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Maar ik ga toch kritisch zijn: ik had deze foto's liever gezien met je FZ50 (of met allebei) . Misschien had je dan een tikkeltje ruis, maar nu zie je de overdreven ruisonderdrukking overduidelijk in de pot en het front van de stoof op de tweede foto vind ik.
Maar ja, bij de Fuji's noemt dat prima kwaliteit bij slecht licht, als je hetzelfde (hoge NR) instelt bij een Panasonic heet dat "waterverf effect" van een "ruisbeest".
Maar ik ga toch kritisch zijn: ik had deze foto's liever gezien met je FZ50 (of met allebei) . Misschien had je dan een tikkeltje ruis, maar nu zie je de overdreven ruisonderdrukking overduidelijk in de pot en het front van de stoof op de tweede foto vind ik.
Maar ja, bij de Fuji's noemt dat prima kwaliteit bij slecht licht, als je hetzelfde (hoge NR) instelt bij een Panasonic heet dat "waterverf effect" van een "ruisbeest".
Bedankt Nete voor de kritische commentaar. 'k Heb de foto's genomen met de Fuji omdat ik die altijd 'op zak' heb en het effect op de pot in de tweede foto is een gevolg van de bewerkingen en filters die ik op de foto's heb gezet. Het origineel heeft geen ruis maar 'k denk dat een foto met de Pana hier ook geen ruis zou hebben
Ik vind dit allebei prachtige en heel sfeervolle foto's.
De eerste is uitnodigend om je neer te zetten op zo'n stoel en de voetjes te warmen. De tweede vind ik gewoon prachtig, ondermeer om de gedetailleerde decoratie aan die Leuvense stoof.
Voor mij de 1ste,jammer dat de leuning van de stoel er niet volledig op staat.Maar toch sterke foto.Doet me zelfs aan HDR denken,hoewel dit niet zo is (dacht ik toch).
Comment