Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Graffiti
Collapse
X
-
-
Re: Graffiti
Mooie reeks PaulCanon toestel en (GL)asbak. www.photo.net/photodb/member-photos?include=all&user_id=979153
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roland Cuypers Bekijk berichtPrima bewerking, mooie kleuren, knap gezien!
mvg,
RolandNikon D700 - Fuji S3 Pro / Nikkor 24-70 2.8 / Tokina 100 2.8 / Nikkor 50 1.8 / Sigma 70-200 2.8 / SB-600 - SB-26 /
Mijn foto's
Mijn blogje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roland Cuypers Bekijk berichtPrima bewerking, mooie kleuren, knap gezien!
mvg,
Roland
De Paul is gisteren ergens anders geweest dan ik , want deze heb ik niet gezienBD0497BE : Nikon body + glas
www.RudyVerrijt.info
Comment
-
mvg,
Roland
mvg rohnnyik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
*BD1034BE
Comment
-
-
Wanneer er foto's gemaakt worden van andere stillevens of landschappen of wat dan ook is er geen mens die beschuldigingen uit over het "pronken" met andermans werk. Die onderwerpen hebben we toch ook niet allemaal zelf gemaakt. Bij graffiti is dit blijkbaar anders.
Nu ja, t'is mijn mening hoor. In ieder geval de foto's zijn mooi afgewerkt en boeiend om naar te kijken. Hiermee verdedig ik allicht ook mezelf want op mijn site heb ik zelf een reeks graffiti staan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door P'trick Bekijk bericht...Wanneer er foto's gemaakt worden van andere stillevens of landschappen of wat dan ook is er geen mens die beschuldigingen uit over het "pronken" met andermans werk. Die onderwerpen hebben we toch ook niet allemaal zelf gemaakt. Bij graffiti is dit blijkbaar anders...
- bij architectuurfotografie: denk aan opnames van moderne gebouwen met reflecterende glasgevels: iedere voorbijganger maakt er een foto van wat leidt tot eindeloze reeksen van vertekende en achterovervallende gebouwen
- bij modelfotografie waar de verdiensten vaak meer bij het (mooie) model en visagiste liggen dan bij de fotograaf, die enkel registreert en weinig creatieve inbreng heeft. mooie modellen in krampachtige houdingen in vervallen ruïnes zijn hiervan een ander voorbeeld.
Kortom, probeer bij de registratie van dergelijke grafiti-taferelen wat eigen inbreng toe te voegen aan het beeld, bv. door de keuze van het camerastandpunt (in dit opzicht is de 2de foto al beter dan de andere 2), opname met voorbijgangers, toevoegen van elementen uit de omgeving, ...
Just my 2 cents.mijn foto's: www.reneheylen.be
Comment
-
Graffiti zijn spuuglelijk, maar je foto's ervan vind ik best wel geslaagd.gegroet, Ludo
Comment
-
Het is zonde van het gebouw want het ziet er niet uit.
Volledig gesloopt
Zegt veel over onze wereld
MAAR !!! Het levert wel mooie plaatjes
Knap ! PaulGoed materiaal maakt nog geen goed fotograaf,maar het helpt wel.
https://www.flickr.com/photos/ronald_ceulemans/
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk berichtWat knap gezien???
Dit zijn gewoon technisch geslaagde copies van bestaande kunstwerken.
Als foto doen ze me niets, sorry hoor.
Ik bedoel dit zijn perfecte foto's voor een graffitisite.
groetjes
Comment
Comment