Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vier op een rij

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Vier op een rij

Oorspronkelijk geplaatst door ajuin Bekijk bericht
    Ludo, over vignettering pro en contra spreek ik me niet uit. Mensen kopen dure lenzen die geen vignettering mogen vertonen, maar gaan achteraf in Photoshop vignettering aanbrengen. Je ziet de contradictie...

Ik ben dus niet tegen, het helpt een foto. Ook hier, maar een cirkel trekken en de rest wat verdonkeren, is 'goedkoop'. Zo'n prent trekken, en dan goedkoop, past niet samen. Iets verzorgder aanbrengen verdient deze plaat. Misschien enkel op de bank vignettering door laten komen, de lucht heeft dit niet nodig, de blik wordt toch geleid door de bank.

ps: "cirkel trekken en verdonkeren": dit effect heeft je manier van vignettering in deze foto op me, ik weet ook dat je het zo niet hebt gedaan...
    Dankjewel, zo had ik het nog niet gezien. Ik probeer eerstdaags mijn vignettering wat te nuanceren. Vriendelijke groeten
    gegroet, Ludo

Comment

Niets dan positieve commentaar en daar sluit ik me bij aan. Schitterende compo.
      http://www.patricklemaire.photography/

Comment

intrigerend beeld ... knap
        Scotty... beam me up !!!

Comment

Bewerking is beter, maar lucht mocht gebleven zijn, nu weinig contrastrijk, hoewel je het contrast verhoogd hebt denk ik. De bank rechts opzij zou eventueel nog mee mogen opgenomen worden in de vignettering. Maar het ziet er niet meer snel snel/goedkoop uit

You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
          [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
          Imagening the world with Nikon and Tamron stuff

Comment

Heel knap werk.

Comment

Mooi lijnenspel en de lucht op 1 maakt 'm helemaal af. Top!
              Joop Snijder - http://www.joopsnijder.com
              Ook foto's verkopen? Kijk eens op Dreamstime, IStockPhoto of ShutterStock
              Bekijk mijn tips & tutorials op mijn blog

Comment

Working...
              X