Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
3 Leffes opgesoupeerd. Eerst zo stom geweest van een glas uit te schenken en dan de lichtopstelling te wijzigen, schuimkraag volledig weg. Daarna 2e uitgeschonken maar verkeerd, schuim kwam net tot onder het glas... Ook leeggedronken, bij de 3e was het prijs. En ge moet dan verdomme snel zijn, want dat schuim zakt heel snel! en dan die ook maar opgedronken. De volle fles onmiddellijk terug de frigo in
Moraal van het verhaal: hoe zatter, hoe betere foto's
miljaarde, da ik daar nog niet aan gedacht heb. drank fotograferen, en iedere keer het mislukt drinken maar.
SD!! SD!!
En nu ernstig over de foto's, ik vind ze technisch prachtig, hij is ook heel mooi, maar ik denk dat er een overdaad aan Leffe logo's is. Ik voor mezelf zou de foto mooier vinden met enkel het leffe etiket + glas, een normaal mes zonder logo en geen flessenopener. Die zou de foto imho nog mooier maken.
Comment