Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Alvast bedankt voor de commentaren.
In Photoshop toch eens geprobeerd het glas wat meer op te lichten. Ik had het tijdens het fotograferen geprobeerd door middel van tegenlicht, maar ik kreeg een storende halo rond de fles. Dus dan maar Photoshop ...
Leuk gedaan, krijg er zowaar 't mondwater van
1 foutje echter: hoe heb je dat bier in het glas gekregen?
En zeg nu niet dat dat al het 2de flesje is want dat zou zonde zijn, bier laten warm worden!
Trigger-happy: Nikon, Sig, LowePro, nog wa stuff MySite - All your base are belong to us - What you say
Oorspronkelijk geplaatst door TedereTijgerBekijk bericht
Leuk gedaan, krijg er zowaar 't mondwater van
1 foutje echter: hoe heb je dat bier in het glas gekregen?
En zeg nu niet dat dat al het 2de flesje is want dat zou zonde zijn, bier laten warm worden!
3 Leffes opgesoupeerd. Eerst zo stom geweest van een glas uit te schenken en dan de lichtopstelling te wijzigen, schuimkraag volledig weg. Daarna 2e uitgeschonken maar verkeerd, schuim kwam net tot onder het glas... Ook leeggedronken, bij de 3e was het prijs. En ge moet dan verdomme snel zijn, want dat schuim zakt heel snel! en dan die ook maar opgedronken. De volle fles onmiddellijk terug de frigo in
3 Leffes opgesoupeerd. Eerst zo stom geweest van een glas uit te schenken en dan de lichtopstelling te wijzigen, schuimkraag volledig weg. Daarna 2e uitgeschonken maar verkeerd, schuim kwam net tot onder het glas... Ook leeggedronken, bij de 3e was het prijs. En ge moet dan verdomme snel zijn, want dat schuim zakt heel snel! en dan die ook maar opgedronken. De volle fles onmiddellijk terug de frigo in
Dat is nu net het leuke eraan dat het schuim vlug weg is, dan heb je weer een reden om een nieuwe te openen, hik.
miljaarde, da ik daar nog niet aan gedacht heb. drank fotograferen, en iedere keer het mislukt drinken maar.
nu ja, de fotos.
persoonlijk zou ik het bij de eerste houden, en niet de bewerkte versie.
moest leffe zelf dit zien, ze maken er direct een poster van en hangen hem heel vlaanderen (en ned ?) rond.
Comment