Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

We worden allen ouder ...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: We worden allen ouder ...

Een perfecte harmonie tussen fototechniek en gevoel.
    Men ziet dat jouw fotoreporter opleiding vruchten afwerpt.
    Het straalt ervan af dat je je in je onderwerp inleeft ( bedoel hier niet mee dat je je oud voelt ) maar wil gewoon benadrukken , en dat als iemand doordacht fotografeert er ook steeds een goede opname als resultaat overblijft. Vraag me nu nog af hoelang (of kort) we nog moeten wachten om jouw foto's in HBvL of de GvA te zien.

Comment

Schrijnend mooi. Vraag me af waar je ze genomen hebt; rusthuis? Mag dat zomaar? Heb namelijk ook al met die idee zitten spelen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beeldmaker Bekijk bericht
        Het straalt ervan af dat je je in je onderwerp inleeft ( bedoel hier niet mee dat je je oud voelt ) maar wil gewoon benadrukken , en dat als iemand doordacht fotografeert er ook steeds een goede opname als resultaat overblijft. Vraag me nu nog af hoelang (of kort) we nog moeten wachten om jouw foto's in HBvL of de GvA te zien.
        ik had mijn comment al gepost, maar deze vind ik zeer passend
        Steven

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beeldmaker Bekijk bericht
          Iedereen heel fel bedankt voor de lovende woorden, dit doet me heel heel veel! Het is inderdaad in een rusthuis genomen. Ik heb hiervan een ganse dag reportage en dat leverde prachtige beelden en hilarische situaties op. Sommige beelden kan ik jammer genoeg niet tonen met respect voor de oudere. Maar een uurtje fotograferen in de gymzaal was fantastisch
          Ook het 4-uurtje heb ik "laive" meegemaakt waar bijvoorbeeld het nieuws van de dag voorgelezen wordt en verschillende kranten besproken worden.

En ja, er wordt gewerkt aan mijn toekomst van persfotograaf, nog eventjes geduld

Greetz,
          RonnyE

Comment

Heel de zaal mompelt godver... behalve één...., die roept...... BINGO.

Zeer sterke foto's, heel terecht HOF.

Comment

Working...
            X