Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Juicy Salif, Alessi 1990

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Juicy Salif, Alessi 1990

Juicy Salif, Alessi 1990
    Lemon squeezer by Philippe Star
    ck

In de fotografie-les vorige week hebben we geëxperimenteerd met still life...
    De achtergrondkleur is niet in PS gewijzigd, maar wel door folie over het licht te plaatsen.

Dit zijn enkele resultaten:

How a terrible thing is knowledge, when it brings no profit to the wise?

Portfolio Website

Re: Juicy Salif, Alessi 1990

leuke reeks hoor, wel opvallend dat de f bij de laatste anders is, vind die ook niet echt scherp
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Kga voor de eerste, hoewel ik daar liever een "lemon" had gezien.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
        leuke reeks hoor, wel opvallend dat de f bij de laatste anders is, vind die ook niet echt scherp
        grt,bouk.
        Die kiwi is anders toch enorm scherp!

Portfolio Website

Comment

hier & daar wat vettige vingerkes ... maar voor de rest ... supermooie compo's ... leuke reflecties ... goed uitgelicht ...

@bouk ... hmmm ... voor mij is die kiwi toch wel ne scherpe kiwi
          Scotty... beam me up !!!

Comment

Eerst en vooral wil ik zeggen, dat de foto's wel degelijk alle 3 scherp zijn....

Een mooie speciale reeks....dat juist ietske meer heeft.
            Sterke compo's door de eenvoud gecreëerd.

Mijn volgorde van voorkeur: 1 / 3 / 2

"Te laat komen is gebrek aan respect, niet aan tijd"

Comment

die eerste
              Steven

Comment

Héle mooi compo's! Natuurlijk die vingerkes maar zo'n beelden kan je altijd herdoen. Héél mooi.
                Zit er zelf over te denken om mij eens met zo'n dingen bezig te houden...
                www.olivierdutre.com
                Boek 'Seeking Stillness' verkrijgbaar via Amazon

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Oli4 Bekijk bericht
                  Héle mooi compo's! Natuurlijk die vingerkes maar zo'n beelden kan je altijd herdoen. Héél mooi.
                  Zit er zelf over te denken om mij eens met zo'n dingen bezig te houden...
                  Ik ga toch eens proberen om die vingertjes van lana weg te clonen...
                  Maar ik kan je zeker aanraden om dit soort dingen te doen, het is geweldig plezant!

Portfolio Website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                    grt,bouk.
                    Dat was ook mijn gedachte - is dit een gescande foto uit een magazine? Starck is nu niet bepaald de eerste de beste en ik kan me niet voorstellen dat hij dit soort dingen verontachtzaamd.
                    Een foto is slechts een deel van een seconde

Een grote 4kante kist en een olifant om het apparaat te torsen......

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door d'Artois Bekijk bericht
                      Dat was ook mijn gedachte - is dit een gescande foto uit een magazine? Starck is nu niet bepaald de eerste de beste en ik kan me niet voorstellen dat hij dit soort dingen verontachtzaamd.
                      Wat is dat nu voor een vraag???
                      Natuurlijk is dit geen scan! Ik heb deze foto's vorige week donderdag in de
                      les fotografie gemaakt. De opdracht was stilleven. En toevallig was dit een
                      van de onderwerpen. En de foto is wel degelijk scherp. Maar de onscherpte
                      lijkt misschien zo door de gekozen DOF. Die nu enkel op de kiwi ligt.

En ik denk echt niet dat Starck dit erg vind... Of dat hij op BD gaat komen
                      kijken als iemand foto's maakt van een van zijn creaties...
                      Last edited by Sharkdog; 6 december 2006, 18:00.

Portfolio Website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door d'Artois Bekijk bericht
                        Dat was ook mijn gedachte - is dit een gescande foto uit een magazine?
                        ... ik kan mijn oogskes niet geloven ... ik zit hier toch op BD hé ... en ik kan je verzekeren ... deze beelden zijn gemaakt met veel passie & plezier in het zoeken naar de juiste belichting ... en ik kan het weten want die vettige vingerkes zijn van mij ... ... en die fruitpers staat op mijn kast ... en daar mag nu rustig in een groot formaat deze door Sharkdog zelfgemaakte foto 1 bijhangen ... ik denk trouwens ook niet dat Starck er een kiwi zou bijleggen ...
                        Last edited by lana; 6 december 2006, 21:56. Reden: oeps ... schrijffoutje
                        Scotty... beam me up !!!

Comment

Erg knappe compo's
                          En voor je eerste en derde eentje meer
                          mvg,
                          Ludo V.

Comment

Working...
                          X