Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
Tja raad maar eens: tip het is klein.... en het kwam van iets groot
en andere commetaar is ook welkom
en de gele versie
D70 + Sigma 17-70 Macro, SB-800, SB-28, sigma 70-200, sigma 180 macro, lowpro computrekker,2 x manfrotto 190pro + 229 kop, Gitzo RA4 en RN4 kop een eenigte paraplukes en nog veel rommel
denk ijzervijzel en magneet maar foto snijd ni echt goe
verdomme hé das rap
kan je me iets duidelijker zijn met "snijd ni erg goe"??
Dit is de originele zonder crop dus er zitten wel wat tussenringen op
D70 + Sigma 17-70 Macro, SB-800, SB-28, sigma 70-200, sigma 180 macro, lowpro computrekker,2 x manfrotto 190pro + 229 kop, Gitzo RA4 en RN4 kop een eenigte paraplukes en nog veel rommel
verdomme hé das rap
kan je me iets duidelijker zijn met "snijd ni erg goe"??
Dit is de originele zonder crop dus er zitten wel wat tussenringen op
kwam me bekent voor, werk dagelijks met titanium en dat is niet magnetisch veel plezanter maar als ik met inox of zo moe werken zoals op je foto dan is het magnetisme vrij vervelend, bedoelde da het niet erg scherp was en daarmee dat ik ni duidelijk kon zien wat het was
kwam me bekent voor, werk dagelijks met titanium en dat is niet magnetisch veel plezanter maar als ik met inox of zo moe werken zoals op je foto dan is het magnetisme vrij vervelend, bedoelde da het niet erg scherp was en daarmee dat ik ni duidelijk kon zien wat het was
hehe leuk,
maja je had het toch als eerste he ik had miss beter een crop genomen dan die tussenringen er tussen te steken dan zal de DOF wel iets groter geweest zijn
Comment