Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Eenzaamheid
Collapse
X
-
-
Re: Eenzaamheid
Oorspronkelijk geplaatst door kodachromeGoed opgemerkt om die plant op de voorgrond als omkadering te nemen. Bij cropping tot juist boven die groene omlijsting ontstaat er een tweede prachtige foto.
Henri
Gelukkig maar dat smaken verschillenNikon D70s °°°°° BD0517BE
"Whatever you do will be insignificant, but it is very important that you do it." -Gandhi
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door kodachromeGoed opgemerkt om die plant op de voorgrond als omkadering te nemen. Bij cropping tot juist boven die groene omlijsting ontstaat er een tweede prachtige foto.
Henri
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Hi,
Mooi werk :
Mag ik mij bij het anti-plant kamp voegen, maar dan alleen de linkse.
Als een en ander mogelijk was geweest, meer van de rechtse en links meer croppen.
maar ja...
my2cts
DPaul.DPaul - A.FIAP
D810, nikkors and other stuff
Comment
-
iedereen bedankt voor de positieve kritieken.
Ja die plant die valt voor de een tegen, voor de andere mee.
Mijn visie is echter dat als je de plant wegdenkt, je een drukke opname krijgt waar je de context met de titel moet gaan zoeken. Nu echter brengt de onscherpe voorgrond die werkt als een natuurlijk kader je direkt naar het onderwerp waarvan sprake nml het personage en het verlichte altaar.
En ja .... je weet dat ik nu en dan eens graag de stok in het hoenderhok werp hé al is het nog een paar weken tevroegIk mag nog buiten tot 1 maart van Dolly
Comment
-
-
De foto vertelt een heel verhaal. Die plant mag er best zijn. Is zowat de bladwijzer tussen hoofdstuk 1 en hoofdstuk 2 van het verhaal.
Groetjes
Skitch"Perfectie wordt niet bereikt wanneer er niets meer valt toe te voegen, maar wanneer er niets meer valt weg te halen.."
― Antoine de Saint-Exupéry
Comment
Comment