Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Deze roltrap is al 1000 keer aan bod gekomen,
door de locals gefotografeerd.
Zelden zo goed als dit:
DPaul.
Dank je DPaul. Ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf nog geen andere gezien heb, dus ik heb geen referentiekader.
Oorspronkelijk geplaatst door diabetic
Heel mooie reeks! Vooral foto1 blijft me verbazen...
Foto 1 was relatief eenvoudig te maken. Ik heb een relatief lange sluitertijd (1.3s) gebruikt voor de beweging en het statief als monopod op de roltrap gezet. Zo stil mogelijk gehouden en ... de muren bewegen.
Foto 1 was relatief eenvoudig te maken. Ik heb een relatief lange sluitertijd (1.3s) gebruikt voor de beweging en het statief als monopod op de roltrap gezet. Zo stil mogelijk gehouden en ... de muren bewegen.
Idd, ook leuk als er nog iemand vlak voor je staat dan...
You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
[...dwarsliggers houden de sporen recht...] Imagening the world with Nikon and Tamron stuff
Hey bedankt! Ik had al een vermoeden dat het zo in zijn werk was gegaan... Maar toch, niet zo eenvoudig lijkt me!
Volgende maal dat ik nog eens in de 'voetgangerstunnel' ben ga ik dit ook eens uittesten! Merci!
Comment